Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja određuju uvjete kupnje na web stranici Martin Dalmas https://martin.hr/  domeni kojom upravlja tvrtka Marjan Milovanović s.p.

Prije kupnje Martin.hr pročitajte:

– ove uvjete poslovanja,
– naša pravila o privatnosti, koja se odnosi na zaštitu vaše privatnosti i zaštitu privatnih podataka.

Korištenjem web stranice korisnik prihvaća i pristaje na sve odredbe ovih Uvjeta i odredbi, koji uključuju i sve poveznice kao komponente, te potvrđuje da je upoznat i sa politikom privatnosti.

Bitna svojstva proizvoda ili usluge, cijene, uključujući sve poreze i druge davanja te informacije o načinu plaćanja i isporuke vrijede u trenutku konačne potvrde narudžbe. Informacije o datumu / vremenu isporuke na web stranici su predviđene.

Cijena proizvoda, vrijednost svih poreza i trošak poštarine vidljivi su prije nego što dovršite narudžbu. Također ćete biti obaviješteni o svim informacijama o vašoj online narudžbi na adresu e-pošte koju ste naveli u obrascu za narudžbu prilikom unosa podataka, u isto vrijeme kada ste naručili. Ako ga ne primite, možda ste naveli pogrešnu adresu e-pošte. U tom slučaju molimo vas da nas kontaktirate:

pišete na e-mail: [email protected] ili nas pozovite na +385 95 853 1877

  1. DEFINICIJE ZNAČENJA:

a) Pretpregled / pregled narudžbe – digitalna verzija gotovog proizvoda šalje se kupcu na potvrdu. Nakon što kupac potvrdi, proizvod se priprema, a zatim preuređuje na platnu. Pretpregled ili pregled narudžbe se može smatrati konačnim proizvodom, jer se datoteka ili digitalna verzija mogu reproducirati na različite načine, zato kupac već u tom dijelu procesa kupovine nema pravo na povrat novca niti na odkazivanje narudžbe / ugovora. Ako kupac zatraži ispravak na slici, posljednja (ispravljena) verzija koju je kupac primio smatra se konačnim proizvodom.

  1. b) Dovršena narudžba – točka je procesa kada kupac potvrdi/pristane na digitalnu verziju gotovog proizvoda ili pregled. Nakon što je pregled potvrđen, promjene, popravci ili bilo kakve pritužbe više nisu moguće. U koliko kupac digitalnu verziju ne potvrdi ili ne želi više suradjivati, taj dio je opisan u točkama 9, 10 i 11 ovog dokumenta.
  2. c) Slikarsko platno – fizička je verzija gotovog proizvoda pripremljenog u tiskarama. Svaka ilustracija ima samo 1 kopiju poslanu na odabranu adresu kupca, reprodukcija nije dopuštena. Slikarsko platno je ispis u boji ilustracije na kvalitetnom pamučnom platnu od 300gsm2, koje je tonirano preko drvenog okvira.
  3. d) Proizvodnja – je proces kreiranja prilagođenih ilustracija koje kupac naručuje. Ilustracije nastaju ručnim crtanjem na digitalnim tabletima i obradom u računalnim programima za digitalno crtanje.
  4. e) Dostava – je postupak prijenosa proizvoda s prodavatelja na kupca. Omogućujemo prijenos proizvoda digitalnom rutom kao što je dostava e-poštom i fizičkom rutom kao što je dostava kurirskom službom.
  5. f) Korekcija narudžbe/proizvoda – zahtjev je za izmjenu digitalne verzije gotovog proizvoda. Kao ispravak dopuštamo samo izmjenu postojećih elemenata navedenih u uputama za izradu narudžbi. Korekcija redoslijeda uključuje promjenu boje, veličine ili oblika stavke, uklanjanje stavke, korekciju sličnosti lica, korekciju sličnosti bilo kojeg elementa u ilustraciji i ispravljanje naših pogrešaka. Za potrebnu dodatnu korekciju moguća je samo korekcija, a ostale promjene se zatim smatraju dodatkom. Prilagodba naloga ne naplaćuje se osim u posebnim uvjetima navedenima u ovom dokumentu u poglavljima 9., 10. i 11.
  6. g) Dodatak narudžbi/proizvodu – zahtjev je za izmjenu digitalne verzije gotovog proizvoda. Svaki zahtjev za izmjenom / korekcijom digitalne verzije gotovog proizvoda, koja nije spomenuta u uputama prije početka izrade proizvoda, smatra se dodatnom uslugom, koja se dodatno naplačuje.
  7. h) Upute za proizvodnju – upute i želje kupca u vezi s proizvodnjom gotovog proizvoda izražene su u pisanom obliku. Kupac također prilaže fotografije uputama, kao dodatno objašnjenje željenog. Kupac uglavnom šalje svoje upute za izradu na našu e-poštu [email protected] ili nam šalje  putem obrasca dostupnog na web adresi klikom ovdje.
  8. i) Upute za ispravak – upute i želje kupca u vezi s korekcijom gotovog proizvoda izražene su u pisanom obliku. Fotografije se također mogu priložiti uputama za ispravak, kao dodatno objašnjenje željenog. Ispravkom se smatraju samo zahtjevi koji se odnose i koji su uskladjeni sa uputama za crtanje / proizvodnju. Ako korekcija nije usklađena sa uputama koje su poslane prije početka crtanja / proizvodnje, zahtjev za korekciju se može se smatrati kao dodatnom uslugom koja se plaća prema cjeniku. Kupac šalje svoje upute za izradu putem emaila  na našu e-poštu [email protected] ili nam šalje  putem obrasca za kojeg poveznicu dobije putem emaila ili sms-a.
  9. j) Element – je jedinica ili komponenta koja zajedno s drugim elementima tvori cjelokupni umjetnički proizvod. To može biti točka, linija, objekt, znak, uzorak ili bilo što što se može nacrtati i može imati 2D oblik.
  10. k) Neograničeno stvaranje ili potpuna sloboda stvaranja ili neograničeno detaljno kreiranje – dio je ponude koju nudimo svim kupcima koje naruče karikaturu ili portret. To znači da na odabranoj ilustraciji možemo izvući neograničene detalje (neograničen broj životinja, vozila, predmeta ili boja – naplaćujemo samo broj nacrtanih osoba/ljudi) pod uvjetom da su sve želje i zahtjevi navedeni u uputama za narudžbu prije početka crtanja / proizvodnje. Poslije prvog pregleda narudžbe omogučujemo besplatne korekcije ali svaki novi zahtjev, koji nije spomenut u uputama prije početka crtanja, smatra se dodatnom uslugom, koja se doplačuje po cjeniku.

2. Konačna potvrda narudžbe

Martin.hr, nudi proizvode i usluge i proizvode prilagođene po mjeri / prema specifikacijama kupca. Takodjer omogučujemo i proizvode, koji nisu prilagođeni po mjeri / prema specifikacijama kupca.

2.1. Konačna potvrda narudžbe za proizvode po mjeri / prema specifikacijama kupca

Za proizvode koji su prilagođeni ili izrađeni po mjeri, narudžbu dijelimo na dva dijela. Prvi dio je kada kupac ispuni obrazac za narudžbu na strani proizvoda i naruči narudžbu na blagajni. Konačna potvrda narudžbe prvog dijela je kada kupac primi e-mail s detaljima svoje narudžbe i obavijest da je narudžba prihvaćena i potvrđena. Drugi dio narudžbe vrijedi kada kupac uspješno i na odgovarajući način dostavi svoje upute, fotografije i ostale materijale potrebne za pripremu i proizvodnju proizvoda po mjeri. Konačna potvrda narudžbe drugog dijela je kada kupac primi e-mail u kojem potvrđuje da su upute za izradu ispravno i uspješno prihvaćene.

2.2. Konačna potvrda narudžbe za proizvode koji nisu prilagođeni

Za proizvode koji nisu izrađeni po mjeri primjenjuje se konačno potvrđena narudžba kada nakon slanja online narudžbe korisnik primi e-mail s pojedinostima svoje narudžbe i napomenu da je narudžba prihvaćena i potvrđena.

Ako se kupac predomislio i želi otkazati narudžbu ili je ažurirati, to može učiniti u roku od 24 sata, e-mailom: [email protected] ili pozivom na broj telefona +385 95 853 1877.

3. Dostupnost informacija (sažetak zakonodavstva)

Pružatelj se obvezuje pružiti kupcu sljedeće podatke u svakom trenutku:

  • identitet tvrtke (ime i registrirano sjedište, matični broj)
  • podaci za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, adresa)
  • bitne značajke robe ili usluga (uključujući postprodajne usluge i jamstva)
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđeni na web stranici trebali bi biti dostupni u razumljivom roku)
  • uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke)
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i pokazati sadrže li već poreze i troškove dostave)
  • način plaćanja i dostave
  • vremenska valjanost ponude
  • razdoblje u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje; osim toga, ako i koliko kupac košta povrat proizvoda,
  • Ne snosimo odgovornost za kašnjenja dostave od strane dostavnih službi. Naša je odgovornost pravovremeno poslati prvu digitalnu verziju narudžbe na pregled. O utjecaju brzine izvršenja narudžbe ovisi i potrošač od kojeg se očekuje da će odgovoriti na narudžbu i dati odgovor.
  • objašnjenje postupka podnošenja pritužbe, uključujući sve podatke o osobi za kontakt ili službi za korisnike.
  • Identitet tvrtke i podaci za kontakt

Marjan Milovanović s.p.

Beblerjev trg 14

1000 Ljubljana

EU PDV ID: SI64773051

OIB: 12382425505

Matični broj tvrtke: 8682330000

TRR: SI56 6100 0002 4321 933

BIC BANKE: HDELSI22

Kontakt: +385 95 853 1877 (od 10 do 18 sati)

Kontakt e-pošte: [email protected]

Sve cijene objavljene u cjeniku ili na web stranici uključuju 13% ili 25% Hrvatskog PDV-a ili 9,5% po DDV Slovenije u skladu sa direktivom EU o ONE STOP SHOP.

4. Postupak kupnje

4.1. Postupak kupnje proizvoda prilagođenih po mjeri

Postupak narudžbe možete pogledati klikom ovdje.

a) Odabir proizvoda

Na web stranici Martin.hr kupac može vidjeti ponudu. Kupac odabire proizvod, a zatim ispunjava obrazac za narudžbu i dodaje proizvod u košaricu. Kada kupac želi dovršiti kupnju, nastavlja s naplatom i dovršava narudžbu na blagajni.

ili

Kupac će ponudu pregledati na Martin.hr web stranici i kontaktirati nas putem e-maila kako bi [email protected] te narudžbu izvršio putem e-maila i dogovorio detalje. Kada nas kupac kontaktira putem e-maila, to također potvrđuje da je pročitao naše uvjete i odredbe i politiku privatnosti te se slaže s oba dokumenta.

b) Detalji o računu

Na stranici blagajne kupac navodi potrebne podatke za kontakt, koji su označeni crvenom zvjezdicom (ime, prezime, adresa e-pošte, adresa, adresa, mjesto, poštanski broj i telefonski broj) koje moramo potvrditi i dovršiti narudžbu i isporučiti proizvod. Mora unijeti barem jedan valjani telefonski broj.

III. Način isporuke

Brza dostava – Pošta Slovenije ili GLS

Ne snosimo odgovornost za kašnjenja dostave od strane dostavnih službi. Naša je odgovornost pravovremeno poslati prvu digitalnu verziju narudžbe na pregled. O utjecaju brzine izvršenja narudžbe ovisi i potrošač od kojeg se očekuje da će odgovoriti na narudžbu i dati odgovor.

c) Način plaćanja

Odaberite jedan od sljedećih načina plaćanja:

  • planirano (UPN nalog) na račun tvrtke
  • ili kreditne kartice po isteku dodjele ugovora na blagajni

d) Pregled ugovora

Na navedenoj e-pošti kontakt kupac dobiva pregled naručenih proizvoda i vaših unesenih podataka.

f) Slanje uputa i fotografija potrebnih za proizvodnju prilagođenog proizvoda

Nakon narudžbe na blagajni, web stranica će preusmjeriti kupca na obrazac, gdje će kupac poslati upute i fotografije potrebne za izradu prilagođenog proizvoda. Linku na ovaj obrazac možete pristupiti putem klika na link ovdje.

Preporučuje se da kupac pročita upute i upute za slanje relevantnih fotografija i uputa, jer nam to omogućuje brže i bolje obavljanje narudžbe.

g) Raskid ugovora

Jednostrani raskid ugovora za proizvode izrađene po specifikacijama kupca nije moguć u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (članak 86.)

VII. Konačna potvrda narudžbe

Za konačnu potvrdu narudžbe kupac mora primiti 2 e-maila s potvrdom. (1) Nakon narudžbe korisnik će primiti e-mail s detaljima svoje narudžbe i obavijest da je narudžba prihvaćena i potvrđena na proslijeđenu e-mail adresu unesenu u trenutku narudžbe. (2) Nakon slanja uputa i fotografija za izradu karikature, kupac dobiva e-mail s potvrdom u kojem nas obavještava da smo dobili informacije i da su dostavljene informacije relevantne.

VIII. Dodjela ili izmjena narudžbe prije isporuke

1) Nakon što je narudžba dodijeljena, kupac može u bilo kojem trenutku promijeniti svoje zahtjeve, želje i promijeniti narudžbu. Ako korisnik želi nešto promijeniti nakon narudžbe ili potpuno otkazati narudžbu, to može učiniti putem e-maila na [email protected] ili prijavom na web stranicu Martin.hr te urediti željenu narudžbu na upravljačkoj ploči.

2) Slijedeći upute i fotografije poslane za proizvodnju, kupac ima 12 sati vremena da promijeni dostavljene podatke ili da u potpunosti ažurira narudžbu

Nakon što je narudžba konačno potvrđena, kupac više nema mogućnost ažuriranja, izmjene ili otkazivanja narudžbe. Čim započne postupak izrade narudžbi, kupac više nema mogućnost otkazati narudžbu.

4.2. Postupak kupnje ostalih proizvoda, koji nisu izrađeni prema specifikacijama kupca.

  1. Odabir proizvoda

Na web stranici Martin.hr kupac može vidjeti ponudu. Proizvod odabire kupac, a zatim ga dodaje u košaricu. Kada kupac želi dovršiti kupnju, nastavite s odjavom.

  1. Podaci o računu

Na stranici blagajne kupac navodi potrebne podatke za kontakt, koji su označeni crvenom zvjezdicom (ime, prezime, adresa e-pošte, adresa, adresa, mjesto, poštanski broj i telefonski broj) koje moramo potvrditi i dovršiti narudžbu i isporučiti proizvod. Mora unijeti barem jedan valjani telefonski broj.

III. Način isporuke

Brza dostava – Pošta Slovenije ili GLS

Ne snosimo odgovornost za kašnjenja dostave od strane dostavnih službi. Naša je odgovornost pravovremeno poslati prvu digitalnu verziju narudžbe na pregled. O utjecaju brzine izvršenja ovisi i potrošač od kojeg se očekuje da će odgovoriti na narudžbu i dati odgovor.

  1. Plaćanja

Odaberite jedan od sljedećih načina plaćanja:

  • gotovinom ili plaćanjem ili kreditnim karticama prilikom preuzimanja, putem dostavnih usluga Pošta Slovenije ili GLS.
  • planirano (UPN nalog) na račun tvrtke
  • ili kreditne kartice na kraju dodjele ugovora na strani blagajne.
  • Pregled naloga

Na navedenom e-mail kontaktu dobit ćete pregled naručenih proizvoda i unesenih podataka.

  1. Dovršetak narudžbe

Obavijest o dodjeli narudžbe kupac prima na priloženi e-mail s kojim se registrirao.

VII. Konačna potvrda narudžbe

Nakon narudžbe korisnik će primiti e-mail s detaljima svoje narudžbe i obavijest da je narudžba prihvaćena i potvrđena na proslijeđenu e-mail adresu unesenu u trenutku narudžbe.

VIII. Povlačenje iz narudžbe prije isporuke

NIje moguće u skladu sa Zakon o zaštiti potrošača (članak 86.) za proizvode izradjene po specifikacijama kupca / potrošača.

5. Cijene

Sve cijene navedene na web stranici i u cjeniku uključuju PDV. Cijene su konačne i već pokrivaju sve ostale doprinose i poreze (ako ih ima). Cijene vrijede u trenutku sklapanja ugovora i nemaju unaprijed određenu valjanost.

Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca sklapa se u trenutku kada ugovor odobri ponuditelj. Od ovog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i primjenjuju se i na pružatelja usluga i na kupca.

U slučaju da kupac ispuni uvjete za stjecanje koristi od besplatne poštarine kupnjom, to se odnosi samo na plaćanje kupca, gdje se poštarina ne naplaćuje. U svim drugim slučajevima poštarina se naplaćuje ili dodaje cijeni.

Način plaćanja je gotovina u trenutku preuzimanja (u mjeri u kojoj se radi o proizvodu koji nije prilagođen po mjeri), prijenosom na bankovni račun tvrtke ili plaćanjem kreditnom ili debitnom karticom.

Pružatelj usluga izdaje račun kupcu na trajnom mediju, s lošim troškovima i uputama kako odustati od kupnje i vratiti proizvode ako je potrebno i moguće.

Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjuje se elektroničkim putem na poslužitelj davatelja usluga i šalje se na adresu e-pošte kupca, što nije slučaj za narudžbe poslane telefonom. U tom slučaju, pružatelj usluga pohranjuje podatke o pretplatnicima samo u bazu podataka kupaca tvrtke kao dio programa koji poduzeće koristi za svoje računovodstvene potrebe.

Opisi proizvoda mogu uzrokovati pogreške. Zadržavamo pravo promjene cijene proizvoda bez prethodne najave.

6. eRačun (Digitalni izvod fiskalnog računa)

Postoje mnoge prednosti elektroničkog računa – uključujući i za naše okruženje:

  • smanjiti potrošnju papira,
  • smanjiti potrošnju tinte i

U skladu s Direktivom 2010/45/EU i izmijenjenim člankom 84.

Narudžbom poslanom u našoj internetskoj trgovini kupac se slaže da se svi proračuni i računi prosljeđuju elektroničkim putem.

Kupac koji želi da mu račun bude poslan u papirnatom obliku može ga naknadno prijaviti na e-mail adresu [email protected]. Za svaki račun poslan redovnom poštom naplaćuju se administrativni troškovi u iznosu od 5,00 EUR ili 37,5kn.

7. Multimedijski sadržaj

Web stranica Martin.hr pruža glavne informacije o proizvodu i, za bolju ideju, fotografije i videozapise proizvoda (slike i videozapisi su simbolični). Iako pokušavamo pružiti točne fotografije i predmete za prodaju videozapisa, sve fotografije treba uzeti kao simbolične. Fotografije ne pružaju svojstva proizvoda. Nijanse boja i izgled mogu se neznatno razlikovati od pravog stanja proizvoda.

8. Plaćanje po pouzeću

Cijeli se članak odnosi samo na proizvode koji nisu izrađeni po mjeri, osim ako nije različito naveden za određeni proizvod koji je prilagođen po mjeri (iznimke).

Vrijeme i datum isporuke možete promijeniti pomoću uputa koje ćete dobiti u poruci na navedeni telefonski broj. Poruka na vaš telefonski broj koju ste poslali obavijestit će vas o statusu pošiljke i vremenu isporuke.

III. Predlažemo da gotovinu pripremite na dan isporuke, jer je to uglavnom jedina opcija plaćanja.

  1. Vaš će paket biti poslan u roku od 2-3 radna dana. Vaša adresa je najčešće sljedeći dan od dana kada pošaljemo paket.
  2. Prema Zakonu o obveznim odnosima, kupac je dužan preuzeti paket i platiti otkupninu. Ako narudžba nije primljena “po isporuci” s odabranim načinom plaćanja, paket će biti vraćen u sjedište tvrtke, uzrokujući nam financijsku štetu. Stoga vam predlažemo da prije kupnje/narudžbe provjerite stanje raspoloživih financija.
  3. Prilagođeni proizvodi

9. Ostale informacije u vezi naručivanja i narudžbe
9.1. Postupak narućivanja

Provjerite članak 4.1.

9.2. Podnošenje fotografija i uputa za proizvodnju prilagođenih proizvoda

Kupac ispunjava obrazac koji je dostupan na poveznici klikom ovdje.

9.3. Konačna potvrda narudžbe

Za konačnu potvrdu narudžbe kupac mora primiti 2 e-maila s potvrdom. (1) Nakon narudžbe korisnik će primiti e-mail s detaljima svoje narudžbe i obavijest da je narudžba prihvaćena i potvrđena na proslijeđenu e-mail adresu unesenu u trenutku narudžbe. (2) Nakon slanja uputa i fotografija za izradu karikature, kupac dobiva e-mail s potvrdom u kojem nas obavještava da smo dobili informacije i da su dostavljene informacije relevantne.

9.4. Dodjela ili izmjena narudžbe prije isporuke

1) Nakon što je narudžba poslana, kupac može promijeniti svoje zahtjeve, želje i promjene u bilo kojem trenutku prije narudžbe. Ako korisnik želi nešto promijeniti nakon narudžbe ili potpuno otkazati narudžbu, to može učiniti putem e-maila na [email protected] ili prijavom na web stranicu Martin.hr te urediti željenu narudžbu na upravljačkoj ploči.

2) Slijedeći upute i fotografije poslane za produkciju ili nakon konačne potvrde/prihvaćanja narudžbe, kupac više nema mogućnost ažuriranja, izmjene ili otkazivanja narudžbe. U trenutku kada je narudžba izvršena/izvučena, kupac više nema mogućnost otkazati narudžbu ili zatražiti povrat novca.

9.5. Potpuna sloboda stvaranja i neograničeno dodavanje predmeta ilustraciji

*Element je jedinica ili komponenta koja se, zajedno s drugim elementima, sastoji od cijelog umjetničkog proizvoda. To može biti točka, linija, objekt, znak, uzorak ili bilo što što se može nacrtati i može imati 2D oblik.

Neograničeno stvaranje ili potpuna sloboda stvaranja ili neograničen broj detalja – dio je ponude koju nudimo svim stranama koje naruče karikaturu ili portret. To znači da na odabranoj ilustraciji možemo izvući neograničene detalje (neograničen broj životinja, vozila, predmeta ili boja – naplaćujemo samo broj izvučenih ljudi) pod uvjetom da su sve želje i zahtjevi navedeni u uputama za narudžbu. Kasniji detalji ili izmjene uputa mogući su samo uz nadoplatu po cjeniku. Nakon posla kupac dobiva pregled (a) i ima dostupan besplatni popravak (f).

Kupac je dužan dostaviti upute i fotografije koje čine sve potrebne sastojke potrebne za izradu ilustracije. Dopuštamo potpunu slobodu izražavanja želja i zahtjeva, koje obećavamo ispuniti. Uvjet da ostvarimo sve želje i zahtjeve je da kupac izrazi zahtjeve i želje prije početka proizvodnje. Kupac će biti obaviješten o početku personaliziranog proizvoda.

Nastojimo osigurati da, ako vidimo neetično i namjerno iskorištavanje “neograničenog” i “slobode”, možemo odbiti ili povući zahtjeve kupca. Ako kupac zloupotrijebi ovaj dio ponude, prodavatelj nastoji odbiti i otkazati narudžbu. Zlouporaba je moguća kada kupac izbjegne naručivanje više od jedne narudžbe i postavi upute na takav način da jasno kaže da u ovom slučaju može postojati niz različitih narudžbi.

9.6. Ispravci, promjene i pritužbe

* Element je jedinica ili komponenta koja zajedno s drugim elementima tvori cijeli umjetnički proizvod. To može biti točka, linija, objekt, znak, uzorak ili bilo što što se može nacrtati i može imati 2D oblik.

Klijent dostavlja sve upute, želje i fotografije potrebne za izradu ilustracije u obrascu s uputama i fotografijama. Nakon završetka posla, kupac dobiva proizvod u digitalnom formatu pregleda. Prije izrade (ispisa) i isporuke gotovog proizvoda, kupac može zatražiti ispravak. Kupac ima samo jedan ispravak na raspolaganju. Kupac može zatražiti ispravak samo na artiklima navedenima u podnesenom obrascu za podnošenje zahtjeva za izradu ilustracije.

Digitalni oblik proizvoda koji se šalje na pregled smatra se gotovim radom. Ako kupac zatraži ispravak, tada se razmatra dovršena verzija. Ako kupac potvrdi digitalnu verziju, tada se ilustracija ispisuje na platnu i šalje odabranom naslovu – u ovom slučaju, platno se smatra dovršenim.

Ako kupac promijeni upute ili izrazi nove zahtjeve/želje/upute, u tom se slučaju zahtjev smatra dodatkom, a ne ispravkom. Dodatne usluge naplaćuju se po cjeniku dostupnom klikom ovdje.

Dodatne usluge možete naručiti klikom ovdje.

9.7. Gotov proizvod

Konačni proizvod je ilustracija koja je prilagođena digitalnoj verziji ili tiskana na fizičkim medijima. Kupac ima mogućnost zakrpa, pritužbi ili dodatnih usluga, ali nakon što se potvrdi posljednja revidirana verzija, proizvod se više ne može mijenjati. Kada je proizvod konačno potvrđen, pripremljen je, prepravlja se na fizički medij i dostavlja na odabranu adresu kupca. Nakon toga, pritužbe su moguće samo ako se radi o našoj velikoj pogrešci, poput pogrešne tiskane verzije ili pogrešne dimenzije poslanog platna.

a) Pregled – digitalna verzija gotovog proizvoda šalje se kupcu na potvrdu. Nakon što kupac potvrdi, proizvod se priprema, a zatim preuređuje na platnu. Pregled se može smatrati konačnim proizvodom, jer se datoteka ili digitalna verzija mogu reproducirati na različite načine. Ako kupac zatraži ispravak na slici, posljednja (ispravljena) verzija koju je kupac primio smatra se konačnim proizvodom. Ako kupac potvrdi pregled, konačni proizvod smatra se ilustracijom na platnu za slikanje koju kupac fizički prima na odabranu adresu.

b) Dovršena narudžba – točka je procesa kada kupac potvrdi/pristane na digitalnu verziju gotovog proizvoda ili pregled. Nakon što je pregled potvrđen, promjene, popravci ili bilo kakve pritužbe više nisu moguće. U posljednjoj točki procesa digitalna verzija gotovog proizvoda ispisuje se i priprema kao platno koje kupac prima na odabranoj adresi dostave.

c) Slikarsko platno – fizička je verzija gotovog proizvoda pripremljenog u tiskarama. Svaka ilustracija ima samo 1 kopiju poslanu na odabranu adresu kupca, reprodukcija nije dopuštena. Slikarsko platno je ispis u boji ilustracije na kvalitetnom pamučnom platnu od 300gsm2, koje je tonirano preko drvenog okvira.

Ako smo mi krivi (isporučeni pogrešan ili oštećen proizvod) u ovom slučaju, pokrivamo troškove ispravljanja kvara. Rokovi isporuke mogu se produljiti u listopadu, studenom i prosincu.

Nakon 30 dana od dana primitka proizvoda do adrese primatelja, kupac više nema mogućnost gore navedenih postprodajnih usluga.

9.8. Autorska prava

U tom slučaju, kupac koji naruči prilagođeni proizvod napravljen po specifikacijama potrošača prenječe se samo imovinsko pravo do reproduciranja. Ostala avtorska prava ne prenose se. Kupac nema pravo koristiti ilustracije u komercijalne svrhe ili sudjelovati u profitnoj aktivnosti s ilustracijom. U slučaju korištenja ilustracija u komercijalne ili profitno-slobodne svrhe bez znanja autora Marjana Milovanovića s.p. Martin.hr se smatra ozbiljnom povredom autorskih prava.

Kupac kupnjom ne postaje punopravni vlasnik svih autorskih prava, zato pružatelj usluga ima pravo javno objaviti naručenu ilustraciju.

Martin Dalmas je ime brenda i dio je tvrtke Marjan Milovanović s.p. Martin Dalmas je pseudonim.

Ako kupac želi naručiti usluge ili proizvode koji imaju profitnu ili komercijalnu prirodu, obratite nam se putem e-pošte [email protected]

9.9. Otkazivanje narudžbe i jednostrani raskid ugovora

Otkazivanjem narudžbe prekršili biste i autorska prava regulirana po Zakonu o avtorskom pravu i srodnim pravima, članak 67., koji definira da ste u slučaju u koliko ste primili avtorska imovinska prava, točnije prava umnožavanja, dužni ste platiti autorsku naknadu. Jednostrani raskid ugovora nije moguć.

10. Pravo na odustajanje – povrat robe

10.1. Otkazivanje narudžbe / jednostrani raskid ugovora za uslugu ili proizvod koji je izrađen po specifikacijama potrošača

Kupac se slaže s kupnjom s našim načinom i stilom proizvodnje, koji se može prepoznati na temelju dovršenih slučajeva, koji su dostupni klikom ovdje.  Posao se obavlja ručno. Zakon o zaštiti potrošača (članak 86.): Potrošač nema pravo odustajanja prema prvom stavku ovog članka u vezi s ovim ugovorima: roba proizvedena prema preciznim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama.

Ali ne brinite, u slučaju pritužbe, obratite se našoj e-mail adresi: [email protected] i pronaći ćemo rješenje za vas.

10.2. Pravo na odustajanje od proizvoda koji nisu izradjeni po mjeri odnosno po specifikacijama potrošača

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo, u roku od 14 dana od prihvaćanja robe, obavijestiti poduzetnika da odustaje od ugovora bez navođenja razloga za svoju odluku u skladu s Zakonom o zaštiti potrošača – člankom 79. Jedini trošak za potrošača u vezi s povlačenjem je izravni trošak povrata robe. Molimo vas da nas pisanim putem obavijestite o planiranom povratku kontaktom na e-mail [email protected]. Potrošač mora vratiti robu u roku od 14 dana od prijavljene namjere da odustane od ugovora. Prodavatelj, međutim, mora vratiti trošak cijene u roku od osam dana od primitka robe.

Primljenu robu kupac mora vratiti neozlijeđenu i u nepromijenjenoj količini, osim ako je roba uništena, neispravna, izgubljena ili smanjena bez krivnje potrošača.

Online trgovina Martin.hr – Portretne karikature i Martin.hr zadržava pravo odbiti povrat oštećenog, rabljenog ili proizvoda, koji ne sadrži sve pripadajuće predmete (ambalažu, račun…) na trošak pošiljatelja po povratku. Stoga tražimo da se prema proizvodu odnosite ekonomično i pažljivo jer će to biti jedini način da proizvod zamijenite nadoknadi.

11. Proizvodnja i isporuka

11.1. Proizvodnja i dostava proizvoda prilagođenih po mjeri

  1. Trajanje do prvog pregleda:Standardna produkcija: 3 – 4 radna danaFast: 1 – 3 radna dana
  2. Vrijeme prilagodbe (opcionalno):Standardna proizvodnja: 1 – 2 radna danaFast: 1 – 2 radna dana
  3. Završni ispis proizvoda i vrijeme isporuke:Standardna proizvodnja: 4 – 8 radnih danaZa brza gradnja: 2 – 3 radna dana

Trebate proizvod na svojoj adresi u roku od 5 dana? Moguće je! Kontaktirajte nas i zajednički ćemo pronaći rješenje za vas! Više za [email protected]

Ne snosimo odgovornost za kašnjenja dostave od strane dostavnih službi. Naša je odgovornost pravovremeno poslati prvu digitalnu verziju narudžbe na pregled. O utjecaju brzine izvršenja daljnjeg dijela procesa ovisi i potrošač od kojeg se očekuje da će odgovoriti na narudžbu i dati odaziv.

11.2. Dostava proizvoda, koji nisu izradjeni po mjeri

Roba naručena na web mjestu bit će vam isporučena u najkraćem mogućem roku. Narudžbe zaprimljene radnim danom do 12:00 sati bit će poslane na navedenu adresu istog dana (ako je proizvod na zalihi kod nas). Ako naručena roba nije na zalihi, odmah ćemo vas obavijestiti. Dostava se odvija samo na području Europe. Pošta Hrvatske ili GLS odgovorni su za isporuku robe, obično sljedeći dan, ali najkasnije u roku od 10 dana od otpreme robe. Dostavljač će vas vjerojatno pretražiti kod kuće ujutro, ili ako niste kod kuće, pošiljku ćete moći preuzeti u najbližoj pošti. Zadržavamo pravo promjene ugovornog partnera za isporuku pošiljaka.

  1. Sigurnost

Podatke dobivene od vas koristimo za potrebe vaše narudžbe. Vaše podatke prosljeđujemo tvrtkama odgovornim za slanje paketa ako je potrebno (ime, adresa, eventualno telefon za dogovor o rokovima isporuke). U svrhu plaćanja, vaše podatke dajemo banci. Nakon isporuke i nakon što primimo vašu uplatu, pristup vašim podacima je zatvoren. Nakon što su ispunjene porezne i trgovinske obveze, brišemo vaše podatke.

Poduzeće koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja.

Svjesni smo da su fotografije i osobni podaci koje nam kupac povjerava slanjem narudžbe privatni i važni za privatnost kupaca, stoga smo za ovaj dio prodajnog procesa na poslužitelju izgradili samostalnu i neovisnu ladicu s dodatnom softverskom zaštitom koja štiti podatke od krađe.

Podatke čuvamo najviše godinu dana nakon dostave narudžbe. Nakon 3 mjeseca do najviše 1 godine, sve informacije i fotografije poslane na obrazac poslužitelja dostupne na domeni Martin.hr biti potpuno izbrisane.

  1. Zaštita osobnih podataka

Pružatelj se obvezuje trajno štititi sve osobne podatke korisnika. Davatelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i druge potrebne komunikacije.

Ni pod kojim uvjetima podaci korisnika neće biti predani neovlaštenim osobama. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.

Vaši osobni podaci bit će preneseni putem Interneta. Naše web stranice i drugi sustavi zaštićeni su tehničkim i organizacijskim mjerama protiv gubitka, uništenja, pristupa, izmjene i širenja vaših podataka od strane neovlaštenih osoba, unatoč redovitoj kontroli vaših podataka ne možete biti u potpunosti zaštićeni.

  1. Briga o djeci

Reklame će biti jasno vidljive (uzimanje dobi) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija usmjerena na djecu bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati povjerenje djece, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.

Pružatelj usluga ne smije prihvatiti narudžbe od nekoga koga poznaje ili za koga sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja svojih roditelja ili skrbnika.

Pružatelj usluga ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika. Isto tako, pružatelj usluga ne smije izdavati podatke trećoj strani prihvaćene od djece, osim roditelja ili skrbnika.

Pružatelj usluga ne smije ponuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koji su štetni za djecu.

  1. Pravo na informacije
  2. Informacije: Imate pravo na neplaćene podatke o svojim podacima i, ako je potrebno, na zatvaranje i brisanje takvih podataka. Ako imate pitanja o brisanju, obradi ili korištenju podataka, obratite se: [email protected] ili nam pošaljite zahtjev poštom.
  3. Obavijesti: nakon prijave za obavijesti, vaše ime i adresa e-pošte s vašim dopuštenjem koristit će se u reklamne svrhe dok ne odjavite obavijest. Obavijesti se možete automatski prijaviti u trenutku narudžbe ili se možete odjaviti u bilo kojem [email protected].
  4. opoziv privola: dopuštenje za obavješćivanje izričito je odobreno u toku naručivanja. Podsjećamo da će Marjan Milovanović s.p. dati sve od sebe kako bi pružio vjerodostojne i ažurne informacije o proizvodima koje plasira na web stranici. Klub može promijeniti karakteristike, dionice i cijenu proizvoda tako da pružatelj usluga ne ispravi sve podatke. U tom slučaju kupac će naknadno biti obaviješten o promjenama i imat će mogućnost otkazati narudžbu povratom bilo koje cijene ili zamjenom naručenog proizvoda. Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne odražavaju nužno i u potpunosti odražavaju karakteristike proizvoda, pa služe samo kao informativni zaslon!
  5. Oglašavanje e-pošte

Davatelj usluga će korisnicima slati oglašene e-poruke samo ako korisnik izričito ne uloži prigovor. Reklamne poruke e-pošte sadržavat će sljedeće komponente:

  • oni će biti jasno i nedvosmisleno označeni kao reklame,
  • pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
  • kao takve će biti označene razne kampanje, promocije, sweepstas i druge marketinške tehnike. Uvjeti za sudjelovanje u njima također će biti jasno definirani,
  • način na koji ćete neprespremni od primanja oglasa biti jasno predstavljen,
  • Automatski se prijavite za obavijesti u trenutku narudžbe ili se možete odjaviti u bilo kojem [email protected],
  • na zahtjev korisnika da ne želi primati oglase, pružatelj usluga će se izričito pridržavati.

Reklamni materijal bit će poslan u ime tvrtke u svrhe izravnog marketinga. U skladu s člankom 73. ZVOP-1, u bilo kojem trenutku u pisanom obliku ili na drugi dogovoreni način, korisnik može zatražiti da voditelj obrade osobnih podataka trajno ili privremeno prestane koristiti vaše osobne podatke u svrhe izravnog marketinga.

Zbog specifičnosti poslovnog procesa i tehničkih ograničenja, moguće je da ćete u roku od 15 dana od datuma vašeg odjavljivanja i dalje primati e-poštu s ponudama za oglašavanje i drugim sadržajem o (u slučaju da je e-pošta već poslana ili u fazi slanja). Unaprijed se ispričavamo i molimo vas za razumijevanje.

  1. Pritužbe i sporovi

Pružatelj usluga poštuje primjenjivo zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Ponuditelj ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost uspostave učinkovitog sustava rješavanja pritužbi i identificirao osobu s kojom se, u slučaju problema, kupac može povezati telefonom ili e-poštom. Svoje pritužbe pošaljite u pisanom obliku e-mailom na: [email protected] ili porukom na Facebook stranici Idollio – Portretne karikature.

Ponuditelj će najkasnije u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca o tome koliko dugo će se time baviti i obavještavati ga u svakom trenutku o tijeku postupka.

Ponuditelj je svjestan da je ključna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješenja, njegova nerazmjerna priroda između ekonomske vrijednosti tražbine i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna zapreka da se ne pokrene spor pred sudom. Ponuditelj stoga čini sve što je u njegovoj moći kako bi sve sporove riješio sporazumno, a ako to nije moguće, sud je nadležan za to.

Želimo vam obilje jedinstvenih i kreativnih kupnji.